Stichting Groen genomineerd voor ‘Groen Lintje’

Stichting Groen genomineerd voor ‘Groen Lintje’ 840 494 Stichting Groen!

Na publicatie van de groslijst met 13 kandidaten voor het Groen Lintje heeft de jury van GroenLinks Stichtse Vecht zich verder verdiept in de aanmeldingen en heeft zij drie organisaties geselecteerd die het hoogst scoorden bij de beoordeling. Stichting Groen! Stichtse Vecht is één van de trotse genomineerden.

“Deze stichting stelt zich ten doel om jongeren (lokaal) te betrekken bij duurzaamheid en is in anderhalf jaar tijd al stevig geworteld in de gemeente Stichtse Vecht. Groen! heeft al veel projecten uitgevoerd: zo zijn er duurzame kookworkshops georganiseerd en werd samen met scholen aandacht besteed aan duurzame kleding. Groen! sluit handig aan bij de belevingswereld van jongeren. Kortom, Stichting Groen! voldoet ook aan alle criteria voor het Groene Lintje.”

Wat een grote eer dat we als jonge stichting zijn genomineerd voor een “Groen Lintje”. Een mooie waardering voor alle “groene helden” die ons hebben geholpen en gesteund.

Andere genomineerden zijn Vrijhof Oostwaard in Maarssen en Margot Aler van PlantvoorPlant.
Lees hier meer over de nominaties.

Volg ons en deel jouw
#groenehelden tips, tricks & news:

Over Stichting Groen!

Wij zijn Stichting Groen! Ons doel is om jongeren je betrekken bij duurzaamheid met activiteiten voor en door jongeren. We geven workshops, we doen challenges, organiseren fieldtrips of geven les op scholen in de regio Utrecht.

groeneheld@gmail.com
Klokjeslaan 84, 3601 HG Maarssen