Duurzaam shoppen in Stichtse vecht

Duurzaam shoppen in Stichtse Vecht, onze home-town.

Als je duurzaam wilt shoppen, dan kun je kijken naar winkels en producten waar rekening gehouden wordt met lonen en omstandigheden, als natuur je aan het hart ligt zul je vooral letten op klimaateffecten. In Stichtse Vecht zijn er steeds meer winkels die rekening houden met duurzaamheid. We hebben de winkels hier geselecteerd die voldoen aan de criteria van Eerlijk Winkelen.nl Kijk daar ook eens voor de criteria.

• De Sirkel. Voor kleding, spelletjes, boeken huishoudspullen en veel meer. Twee locaties: Diependaalse 120A en Nassaustraat 55, Maarssen
  • Shabby en Chique. Voor mooie 2e hands merkkleding, tassen, sierraden, antieke meubels, kunst en woonassoires. Je kunt ook zelf je 2e hands merkkleding inbrengen! Albert Cuypstraat 8, Maarssen
  • Vintage Mahal. 700m2 vol met parels 2e hands kleding. Shoppen per kilo, dus verzamelen maar. Maarssenbroeksedijk 65, Maarssen (bus stopt voor de deur)
  • Hof van Gunterstein. Voor biologisch vlees van eigen koeien, zuivel, pluk en groetentuin, kijk ook eens in de winkel voor leuke en lekkere cadeautjes. Laan van Gunterstein 2, Breukelen

Zijn we een winkel vergeten in Stichtse Vecht?  Meld het ons! Wil je je winkelervaring met ons delen? Nog leuker. We horen/lezen graag!